Gouden Veer bekroont there en Levis

De direct mailing die there ontwikkelde voor de Levis-actie De Kleurrijkste School werd gisterenavond benoemd tot één van de beste direct mailings van de afgelopen jaren. De kleurrijke dm veroverde de derde podiumplaats.

Genootschap De Gouden Veer bekroont de beste verkoopbrieven van de afgelopen twee jaar. De Levis-brief werd geschreven door Rik Van Lembergen, copywriter bij there. Het concept van de Direct Mailing bedacht hij samen met art director Iris Janssens.

De dm werd verzonden naar 6.000 lagere scholen in België. De scholen worden uitgenodigd om zich in te schrijven voor de actie De Kleurrijkste School van Levis. Daarmee kunnen ze gratis verf verzamelen voor hun school via www.dekleurrijksteschool.be. Toepasselijk bestond de direct mailing daarom uit een lege verfpot, gevuld met kleurrijk schoolmateriaal.

Eerder was de direct mailing van De Kleurrijkste School al verkozen tot ‘DM van de maand’ door vakblad
PUB magazine.

Over there

 

there is er voor u: de marketeer die houdt van communicatie die werkt. 

Daarom is een slimme strategie voor ons nooit complex, en een rakend idee altijd ontwapenend eenvoudig. En dat geeft die ongedwongen, efficiënte creativiteit die activeert, doet verkopen en u gelukkig maakt.

Bij ons krijgt u trouwens twee voorstellen op uw briefing. Een truth-voorstel, volledig on brief en uiterst effectief. Een dare-voorstel, creatief uitdagender en aandacht gegarandeerd.

Wat u ook kiest, u wint altijd. Onze goede resultaten zijn daar het beste bewijs van.

Voelt u het kriebelen en wilt u ons ontmoeten? Contacteer heidi@there.be of 0496 283 111 and we’ll get you there. 

there
Groenveldstraat 13-15
3001 Leuven