Primeur voor België! there en Joyvalle zetten Spotify open voor zelfgeschreven songs

Na het succes van vorig jaar, lanceerden there en Joyvalle opnieuw hun campagne voor jeugdbewegingen: Lekker op kamp. Baanbrekend is het campagneluik waarbij jeugdbewegingen zelf hun favoriete kamplied in Spotify kunnen integreren. Een primeur voor België.

De basis voor de Lekker op kamp-campagne is een spaaractie voor gratis melk op kamp. Door de rode flapjes uit de Joyvalle verpakkingen te knippen, kunnen ouders, sympathisanten en leiders gratis Joyvalle AA melk verdienen voor hun jeugdbeweging.

Daarnaast wint de jeugdbeweging die de meeste flapjes verzamelt een bekende artiest rond zijn kampvuur.

Spotify voor ’t eerst open voor meezingers

In nauwe samenwerking met het online muziekplatform Spotify bedacht there nog een extra activerend luik, specifiek voor jongeren: de kampsong Top 15. Men kan stemmen op bestaande liedjes uit de volledige Spotify-bibliotheek of zijn eigen zelfgeschreven song uploaden. Dat laatste is nog nooit eerder mogelijk geweest in België.

“Jeugdbewegingen schrijven en bedenken vaak een eigen kamplied. Dat worden dan echte hits die iedereen van de jeugdbeweging luid kan meebrullen. Zelfs jaren later. Zo’n meezingers moeten dus zeker kunnen meedingen voor de Kamplied Top 15”, zegt Lionel Borra, client service director bij there.

Elke week krijgt de jeugdbeweging met het meest beluisterde lied een gratis vieruurtje met koffiekoeken en Joyvalle melk. De Top 15 op het einde van de actie zal live worden gespeeld door de bekende artiest bij de jeugdbeweging die de meeste flapjes spaarde.

De Lekker op kamp-campagne wordt gecommuniceerd via direct mail, billboards op één, banners, Facebook ads, een campagnewebsite en een slim gebruik van Spotify ads, aangepast aan het doelpubliek en het moment waarop er geluisterd wordt.

 

Client: FrieslandCampina
Brand: Joyvalle
Agency: there
Account team: Lionel Borra, Marine de Séjournet
CD: Bert Braet
Creation: Iris Janssens en Rik Van Lembergen
Online project management: Dami De Jonge
Audio production: Raygun
TV production: Lovo
Online production: AdSomeNoise, Intracto
Media: DM, audio ads, banners, billboards & online

 

Heidi Carlens

 

Over there

 

there is er voor u: de marketeer die houdt van communicatie die werkt. 

Daarom is een slimme strategie voor ons nooit complex, en een rakend idee altijd ontwapenend eenvoudig. En dat geeft die ongedwongen, efficiënte creativiteit die activeert, doet verkopen en u gelukkig maakt.

Bij ons krijgt u trouwens twee voorstellen op uw briefing. Een truth-voorstel, volledig on brief en uiterst effectief. Een dare-voorstel, creatief uitdagender en aandacht gegarandeerd.

Wat u ook kiest, u wint altijd. Onze goede resultaten zijn daar het beste bewijs van.

Voelt u het kriebelen en wilt u ons ontmoeten? Contacteer [email protected] of 0496 283 111 and we’ll get you there. 

Neem contact op met

Groenveldstraat 13-15 3001 Leuven

+32 (0)16 29 24 00

[email protected]

www.there.be