there doet hardrijders stilstaan bij de gevolgen

Leuven – Op vraag van het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid (BIVV) creëerde communicatiebureau there een postercampagne die hardrijders bewust maakt van de gevolgen van hun snelheid.

Er werd gekozen voor een iets straffere toon omdat brave boodschappen niet altijd voldoende impact hebben bij de beoogde doelgroep.

Om hardrijders te laten stilstaan bij de gevolgen van hun snelheid, nam there het kruisje langs de weg als uitgangspunt: een herkenbaar teken dat hardrijders erop wijst dat snel rijden niet alleen voor henzelf fataal kan zijn, maar ook voor anderen. Met grote en vaak blijvende emotionele gevolgen voor de nabestaanden van alle slachtoffers.

Deze realistische boodschap wordt gebald verwoord in de impactvolle headline: ‘Je snelheid vergeten ze niet snel’.

Over there

 

there is er voor u: de marketeer die houdt van communicatie die werkt. 

Daarom is een slimme strategie voor ons nooit complex, en een rakend idee altijd ontwapenend eenvoudig. En dat geeft die ongedwongen, efficiënte creativiteit die activeert, doet verkopen en u gelukkig maakt.

Bij ons krijgt u trouwens twee voorstellen op uw briefing. Een truth-voorstel, volledig on brief en uiterst effectief. Een dare-voorstel, creatief uitdagender en aandacht gegarandeerd.

Wat u ook kiest, u wint altijd. Onze goede resultaten zijn daar het beste bewijs van.

Voelt u het kriebelen en wilt u ons ontmoeten? Contacteer heidi@there.be of 0496 283 111 and we’ll get you there. 

there
Groenveldstraat 13-15
3001 Leuven