there en Ardennes-Etape maken “onvergetelijke” radiospots

Maandag 23 januari 2017 — Leuven – Een vakantiehuisje huren bij Ardennes-Etape, da’s zo genieten dat je vergeet waarom je er bent. Dat beweert het Leuvense communicatiebureau there althans, in een grappige nieuwe radiocampagne voor Ardennes-Etape.

 

Na de succesvolle radiocampagne “met de E van” zijn de verwachtingen voor de nieuwe radiocampagne hooggespannen.
 

De nieuwe 30-secondenspots brengen op een humoristische manier de sterkste punten van Ardennes-Etape over. Van luxueuze binnenzwembaden tot budgetvriendelijk comfort en een uitstekende ligging van elk vakantiehuis: alles komt aan bod.


De clue? Wie voor een speciale gelegenheid een huisje huurt bij Ardennes-Etape, vergeet tijdens het verblijf waarom hij of zij er precies is.
 

De twee lange spots worden nog ondersteund door een korte, krachtige 10-secondenversie.
 

De spots zijn in Vlaanderen te horen op Q Music, Joe FM, MNM, Studio Brussel én Nostalgie. In Wallonië komt de spot in roulatie op Bel RTL, Contact, Fun Radio, Nostalgie, Chérie FM en Mint.

In een latere fase zullen er ook aangepaste spots bij onze Noorderburen te horen zijn.