THERE EN AUBEL STRIKKEN DE RODE DUIVELS

THERE EN AUBEL STRIKKEN DE RODE DUIVELS

Dinsdag 10 mei 2016 — LEUVEN - Het door-en-door Belgische vleeswarenbedrijf Aubel® is officiële partner van onze nationale voetbalploeg. In de aanloop naar het Europees kampioenschap in Frankrijk, delen ze hun duivels enthousiasme graag met hun klanten en organiseren daarom samen met there een activatiecampagne met een sympathieke wedstrijd, plus 130.000 bijzondere gadgets.

Om het land helemaal te prepareren voor de Rode Duivels-gekte die eraan komt in juni, lanceren there en Aubel® nu al een wedstrijd om te zorgen dat iedereen in de juiste mood raakt. Via on-pack codes kunnen fans van de Rode Duivels tickets winnen voor de uitwuifmatch België-Noorwegen, shoppingcheques voor de officiële Rode Duivels-shop en de hoofdprijs: een barbecuefeest met alles erop-en-eraan in jouw tuin voor 20 vrienden tijdens de beslissende EK-match België-Ierland, inclusief groot scherm.

 

Supporteren met de Franse slag

Naarmate het EK nadert, wordt Aubel® nog guller. Tijdens het tweede luik van hun actie schenken ze bij aankoop van Aubel®-producten gratis supportersgadgets met de Franse slag. Zo zijn er de typisch Franse baretten en stijlvolle strikjes, uiteraard allemaal in onze nationale driekleur. In totaal zijn er 130.000 gadgets voorzien. Gezien het succes van de vorige Rode Duivels-actie van there en Aubel®, zal dit cijfer heus niet te ruim zijn.

 

De campagne wordt bekendgemaakt via een grootschalige printcampagne, online bannering, content management en social media ads.

Facebook posts
Wedstrijd online
Advertentie
Website