there en Cora laten ‘la passion du choix’ klinken als muziek

9 mei 2019 — Leuven – Communicatiebureau there maakt voor Cora drie tv-spots in ware symfoniestijl. De commercials zetten daarmee meteen de sterktes van de Franse hypermarktketen in scène: ambacht, een ruim keuzeaanbod en gepassioneerde werknemers die er elke dag het beste van zichzelf geven. Maestro, music please!

De symfonie van Cora

Met de drie nieuwe tv-spots voor Cora bewijst there opnieuw dat het van alle markten thuis is. Deze keer pakt het Leuvens communicatiebureau als een volleerd componist uit met een symfonisch tv-script als antwoord op de nieuwe Cora-strategie en baseline ​
‘la passion du choix’. De tv-commercials zoomen in op het ruime keuzeaanbod, de ambachtelijk gemaakte producten en een nauwkeurig georchestreerd team van gepassioneerde Cora-medewerkers die samen toewerken naar een ware apotheose in stijl.

“De tv-commercials zijn een eerste belangrijke stap om de nieuwe baseline van Cora tot leven te laten komen. En om te tonen waarvoor Cora staat”, aldus there.

Tv-spot: achter de coulissen

Voor de tv-spots liet there zich inspireren door de Cora-medewerkers en de nieuwe baseline. Bij Cora werkt dag in dag uit een sterk team van professionele slagers, bakkers, visverkopers, afdelingsmanagers... Zij maken het verschil voor de consument die op zoek is naar een ruim keuzeaanbod, meer winkelgemak, verse en ambachtelijk gemaakte producten én een menselijke touch

De passie waarmee de Cora-medewerkers dat doen, wordt door there achter de schermen in scène gezet. Met beelden die een gevoel van nabijheid oproepen en met het geluid van perfect op elkaar afgestemde muziekinstrumenten. Beeld en geluid doen hun werk: ze nemen de kijker mee door de verschillende winkelafdelingen. Eerst voorzichtig en zacht, terwijl je iedereen nog snel de laatste, afzonderlijke voorbereidingen ziet treffen. Om dan vervolgens op te bouwen naar een volmaakte symfonie die de opening van de winkel aankondigt en eindigt tussen de klanten in de winkel.

Zo wordt de grote hypermarktketen Cora een uitnodigend en kloppend winkelhart, helemaal in harmonie met de behoeften van de Cora-klant.

De drie tv-spots zijn te zien van 6 tot 27 mei op de Waalse televisiezenders ​
RTL TVI, CLUB RTL, AB3, PLUG TV, LA UNE, LA DEUX.

Campaigns

Het Leuvens communicatiebureau there zorgde voor drie tv-commercials om de nieuwe strategie en baseline van hypermarktketen Cora tot leven te laten komen. Het ruime keuzeaanbod, de ambachtelijk gemaakte producten en een nauwkeurig georchestreerd team van gepassioneerde Cora-medewerkers worden achter de schermen in scène gezet. Met mooie sfeerbeelden en perfect op elkaar afgestemde muziekinstrumenten die de kijker doorheen de verschillende winkelafdelingen begeleiden. Eerst voorzichtig en zacht, terwijl iedereen nog snel de laatste, afzonderlijke voorbereidingen treft. Om dan vervolgens op te bouwen naar een volmaakte symfonie die de opening van de winkel aankondigt en eindigt tussen de klanten in de winkel. Music Maestro!

Client: Cora ​
· ​ ​ ​ ​ ​ Contacts : Grégory Schiltz
· ​ ​ ​ ​ ​ Agency : there
· ​ ​ ​ ​ ​ Creation : Iris Janssens
· ​ ​ ​ ​ ​ Creation : Vicky Janssen
· ​ ​ ​ ​ ​ Creation : Fabrice Storti ​
· ​ ​ ​ ​ ​ Creation : Jean-François Dooms
· ​ ​ ​ ​ ​ Account Team : Julie Vanbelle & Marine de Séjournet
· ​ ​ ​ ​ ​ Strategic Directors : Heidi Carlens
· ​ ​ ​ ​ ​ Film Production Company : Wenneker ​
· ​ ​ ​ ​ ​ Producers : Filip Vangeffelen, Mirjam De Vreese
· ​ ​ ​ ​ ​ Director : Jeroen Willekens ​
· ​ ​ ​ ​ ​ DOP : Piet Deyaert ​
· ​ ​ ​ ​ ​ Sound : Gregory Caron

Over there

there is er voor u: de marketeer die houdt van communicatie die werkt.

Daarom is een slimme strategie voor ons nooit complex, en een rakend idee altijd ontwapenend eenvoudig. En dat geeft die ongedwongen, efficiënte creativiteit die activeert, doet verkopen en u gelukkig maakt.

Bij ons krijgt u trouwens twee voorstellen op uw briefing. Een truth-voorstel, volledig on brief en uiterst effectief. Een dare-voorstel, creatief uitdagender en aandacht gegarandeerd.

Wat u ook kiest, u wint altijd. Onze goede resultaten zijn daar het beste bewijs van.

Voelt u het kriebelen en wilt u ons ontmoeten? Contacteer [email protected] of 0496 283 111 and we’ll get you there.