there en Levis kleuren opnieuw je school

Na het succes van vorig jaar, zwieren there en Levis de poorten van De Kleurrijkste School weer open. Onder de titel ‘Samen kleuren we de scholen’ kan er weer volop gratis verf geschonken worden aan de lagere scholen. Vorig jaar reageerden de scholen en de consument super enthousiast: 1.778 lagere scholen schreven zich in (30%), zij ontvingen 55.000 liter verf, goed voor maar liefst 276.000 m² gratis kleur.

“Ondertussen is de financiële situatie van scholen er niet op verbeterd. En de kinderen hebben nog altijd evenveel recht op een kleurrijke leeromgeving. Dus willen we ook dit jaar ouders en sympathisanten de kans geven om hun favoriete lagere school te steunen met Levis en zo weer meer kleur te brengen in het leven van kinderen”, aldus Lionel Borra, client service director bij there.

Het mechanisme blijft hetzelfde: wie voor 15 juni Levis verf koopt, kan per gekochte liter 1 vierkante meter verf schenken aan zijn of haar favoriete lagere school via dekleurrijksteschool.be.

De actie wordt gecommuniceerd via direct mailing naar de schooldirecties, online, print, in-store, outdoor en radio. Via content op Facebook leggen there en Levis ook sterk de nadruk op het ‘samen’ kleur geven. Een eerste filmpje dat aansluit bij de nieuwe filosofie werd vandaag al op de Facebook van Levis gepost.

Client: AkzoNobel
Contact: Danielle Van Hertum, Christel Smets, Stefan Herrebosch
Agency: there
Account team: Lionel Borra, Saartje Vanderstukken
Strategie: Pieter Vanden Abeele
CD: Bert Braet
Art Director: Iris Janssens
Copywriting: Rik Van Lembergen
Online productie: Dami De Jonge, Intracto, RedPepperMedia
Radioproductie: Raygun
Fotografie: Christoph Gilbert

Media: radio, print, online, social media, in-store, PR, direct mailing.

Heidi Carlens

Over there

there is er voor u: de marketeer die houdt van communicatie die werkt.

Daarom is een slimme strategie voor ons nooit complex, en een rakend idee altijd ontwapenend eenvoudig. En dat geeft die ongedwongen, efficiënte creativiteit die activeert, doet verkopen en u gelukkig maakt.

Bij ons krijgt u trouwens twee voorstellen op uw briefing. Een truth-voorstel, volledig on brief en uiterst effectief. Een dare-voorstel, creatief uitdagender en aandacht gegarandeerd.

Wat u ook kiest, u wint altijd. Onze goede resultaten zijn daar het beste bewijs van.

Voelt u het kriebelen en wilt u ons ontmoeten? Contacteer heidi@there.be of 0496 283 111 and we’ll get you there.

leen@there.be