there en Levis kleuren opnieuw je school
“Ondertussen is de financiële situatie van scholen er niet op verbeterd. En de kinderen hebben nog altijd evenveel recht op een kleurrijke leeromgeving. Dus willen we ook dit jaar ouders en sympathisanten de kans geven om hun favoriete lagere school te steunen met Levis en zo weer meer kleur te brengen in het leven van kinderen”, aldus Lionel Borra, client service director bij there.
Het mechanisme blijft hetzelfde: wie voor 15 juni Levis verf koopt, kan per gekochte liter 1 vierkante meter verf schenken aan zijn of haar favoriete lagere school via dekleurrijksteschool.be.
De actie wordt gecommuniceerd via direct mailing naar de schooldirecties, online, print, in-store, outdoor en radio. Via content op Facebook leggen there en Levis ook sterk de nadruk op het ‘samen’ kleur geven. Een eerste filmpje dat aansluit bij de nieuwe filosofie werd vandaag al op de Facebook van Levis gepost.
Client: AkzoNobel
Contact: Danielle Van Hertum, Christel Smets, Stefan Herrebosch
Agency: there
Account team: Lionel Borra, Saartje Vanderstukken
Strategie: Pieter Vanden Abeele
CD: Bert Braet
Art Director: Iris Janssens
Copywriting: Rik Van Lembergen
Online productie: Dami De Jonge, Intracto, RedPepperMedia
Radioproductie: Raygun
Fotografie: Christoph Gilbert
Media: radio, print, online, social media, in-store, PR, direct mailing.