there en Metamechelen hebben iets voor alle Mechelaars

Donderdag 1 mei 2014 — In en rond Leuven is ‘de Metaleuven’ een echt begrip, maar op 1 mei 2014 opent deze all-roundzaak ook een filiaal in Mechelen. Inderdaad, Metamechelen. Om er voor te zorgen dat de nieuwe winkel even succesvol wordt als zijn Leuvense broer, sprak het Meta-management communicatiebureau there aan voor een lokale campagne met grote impact.

Bij Metamechelen kan de Mechelaar vanaf 1 mei terecht voor het betere gereedschap. Om te klussen, te koken, te bakken of het huishouden. Voor zichzelf of om cadeau te doen. In totaal is er maar liefst 5000 m2 aan winkelruimte, onderverdeeld in drie secties: Gereedschap & ijzerwaren, Groot elektro & verwarming, Klein elektro & huishoud.

“Door zijn enorme aanbod is het moeilijk om Metamechelen als winkel 100% omvattend te labelen. Maar van die moeilijkheid hebben we meteen de sterkte gemaakt”, aldus Lionel Borra, client service director bij there. “We hebben gefocust op de verscheidenheid van het aanbod. Met als gemeenschappelijke deler het doelpubliek, de Mechelaars. Daarom: Metamechelen, heeft iets voor alle Mechelaars.

De uiteindelijke campagne linkt het enorme aanbod van Metamechelen aan de enorme verscheidenheid van Mechelaars. Wat hij ook graag doet, elke Mechelaar vindt bij Metamechelen exact wat hij nodig heeft.

Een eerste lanceringsfase zet de opening van de nieuwe winkel centraal. Via print in dagbladen, een opvallende direct mailing in heel Groot-Mechelen met gratis werkhandschoen, speciale broodzakken bij de Mechelse bakkers en outdoor banners zullen alle Mechelaars snel weten: voor kwaliteitsvol materiaal moeten we bij Metamechelen zijn.