there knalt najaar op gang met 3 nieuwe klanten
Zomer 2015 was heerlijk warm, maar bij het Leuvense communicatiebureau there was het allerminst dolce far niente in de zon. Tijdens de zomermaanden haalde het bureau maar liefst 3 nieuwe klanten binnen. En dat zijn niet de minste.
Zo is there nu volop aan de slag voor Dauphine, het Belgische bedrijf van bakkerijproducten en dochtermerk van La Lorraine Bakery Group. Op dit ogenblik loopt hiervoor al de eerste activatie voor bakkers met de wedstrijd ‘De Bakker Trakteert’, waarbij winnende bakkers hun buurt mogen trakteren op gratis koffiekoeken.
Daarnaast won there de pitch voor het radiobudget van
Ardennes-Etape.be. Dit webplatform biedt kwaliteitsvolle vakantie- en weekendhuisjes, villa’s en zelfs kastelen aan in de Ardennen. De opdracht besloeg het creëren van een jingle, auditief logo en opstart van een radioplatform dat op langere termijn kan lopen.
Tot slot, doet vanaf nu ook Samsonite een beroep op de diensten van het Leuvens communicatiebureau. Voor het sterke koffermerk zal there instaan voor point-of-sales acties en in-store aankleding. De eerste uitingen worden binnenkort verwacht in de Europese verkooppunten van Samsonite.