there laat je tijd winken met Belgische primeur

Leuven, Zaventem – Een primeur voor België, zonder overdrijven. Dat is het nieuwe retailconcept van de onderneming Louis Delhaize: Wink. Na een competitie tussen verschillende bureaus werd there gekozen als de vaste communicatiepartner voor het nieuwe concept. Zopas opende de eerste Wink drive-in market in Zaventem en binnenkort ook in Waver en over heel België. there zet er zijn schouders onder.

Bekende retailer, radicaal online
Wink is een gloednieuw retailconcept van de onderneming Louis Delhaize, de koepel boven warenhuizen Cora, Match, Smatch, Delitraiteur en Louis Delhaize. Toch is Wink geen online uitbreiding van een bestaande supermarkt. Wink is uitsluitend online: er is geen fysieke winkelruimte waar je met een karretje kan rondlopen. Daarom is er ook geen extra kost verbonden aan de online dienst. Een unicum in de supermarktsector.

Nog innovaties voor meer gebruiksgemak
Ook andere aspecten van Wink betekenen een primeur voor de Belgische supermarktsector. Zo kan je al 2 uur nadat je een bestelling online plaatste, je boodschappen komen ophalen. Een ongezien korte tijd.

En je moet je auto niet verlaten om je boodschappen op te pikken: je komt aangereden, scant je klantenkaart of bestelcode en iemand van Wink komt je boodschappen in je koffer zetten. Een echte drive-in market dus.

Je boodschappen zijn bovendien handig verpakt in kartonnen zakken met handvat en zo gerangschikt volgens de kastindeling van de gemiddelde klant. Met waren voor diepvries, koelkast, voorraadkast en badkamer gescheiden.

Met Wink win je tijd

De communicatie wordt volledig verzorgd door there. Na een competitie deze zomer werd het bureau als beste van drie geselecteerd om de lancering en de verdere uitrol van Wink in België te begeleiden.

Gezien de veelzijdige troeven van het Wink-concept, focust there op hét voordeel van de klant: tijdswinst. Dit werd gevat in een sterke slogan: ‘Ik wink tijd voor mezelf’.

De actie werd lokaal geïmplementeerd via een teasing en een reveal-luik rond de opening van de eerste Wink, maar zal ook verder uitgerold worden tijdens de eindejaarsperiode.

De campagne omvat postering, huis-aan-huis, online, outdoor, mobiele affichage, gevelaankleding. En een speciale openingsactie: aangezien Wink geen fysieke winkel heeft, kunnen de eerste 1000 klanten toch het openingsfeestje van de nieuwe retailer vieren, maar dan wel bij hen thuis met een spectaculair feestpakket t.w.v. 30 euro.

Nog een sterk aspect van de campagne waarom Wink voor there koos: ondanks de lokale aanpak, is de campagne perfect toepasbaar op andere locaties. Zo kan de campagne meegroeien met het merk en zijn nieuwe vestigingen.

Over there

there is er voor u: de marketeer die houdt van communicatie die werkt.

Daarom is een slimme strategie voor ons nooit complex, en een rakend idee altijd ontwapenend eenvoudig. En dat geeft die ongedwongen, efficiënte creativiteit die activeert, doet verkopen en u gelukkig maakt.

Bij ons krijgt u trouwens twee voorstellen op uw briefing. Een truth-voorstel, volledig on brief en uiterst effectief. Een dare-voorstel, creatief uitdagender en aandacht gegarandeerd.

Wat u ook kiest, u wint altijd. Onze goede resultaten zijn daar het beste bewijs van.

Voelt u het kriebelen en wilt u ons ontmoeten? Contacteer [email protected] of 0496 283 111 and we’ll get you there.