there opent het Land van Aubel

Voor vleeswarenmerk Aubel, onderdeel van Detry, werkte there een 360°-actie uit die het authentieke karakter van het merk onderlijnt. Daarnaast zorgde de actie ook voor extra bekendheid van het merk in Vlaanderen, o.a. door een partnership met Dag Allemaal.

there bedacht een wedstrijd waarbij de winnaar vorstelijk een weekend mag gaan logeren in het exclusieve Boukai-Moulin in Aubel. Samen met 19 vrienden kan hij vandaar het Land van Aubel ontdekken: de perfecte manier om het échte karakter van de Aubel-streek en zijn authentieke smaken te beleven.

De wedstrijd werd gelanceerd via print, radio en online. Door een doorgedreven partnership aan te gaan met De Persgroep en Ciné Télé Revue gaf there de actie extra power. De actie loopt nog tot eind apri.

Heidi Carlens

 

Over there

 

there is er voor u: de marketeer die houdt van communicatie die werkt. 

Daarom is een slimme strategie voor ons nooit complex, en een rakend idee altijd ontwapenend eenvoudig. En dat geeft die ongedwongen, efficiënte creativiteit die activeert, doet verkopen en u gelukkig maakt.

Bij ons krijgt u trouwens twee voorstellen op uw briefing. Een truth-voorstel, volledig on brief en uiterst effectief. Een dare-voorstel, creatief uitdagender en aandacht gegarandeerd.

Wat u ook kiest, u wint altijd. Onze goede resultaten zijn daar het beste bewijs van.

Voelt u het kriebelen en wilt u ons ontmoeten? Contacteer [email protected] of 0496 283 111 and we’ll get you there. 

Neem contact op met

Groenveldstraat 13-15 3001 Leuven

+32 (0)16 29 24 00

[email protected]

www.there.be