there schrijft radiospots voor aan Vlaamse apothekers

Met de steun van de Vlaamse overheid, wil het Vlaamse Apothekersnetwerk mensen die dagelijks veel medicatie nemen beter begeleiden. Als eerstelijns zorgverstrekkers merken apothekers dat deze doelgroep moeilijk kan onthouden wat ze op welk moment moeten innemen.

Daarom ontwikkelde het Vlaamse Apothekernetwerk het persoonlijke medicatieschema. Dit wordt op aanvraag opgesteld door de apotheker en bevat alle gedetailleerde informatie over welke medicatie de patiënt wanneer moet innemen.

there creëerde de campagne om dit persoonlijke medicatieschema bij het brede publiek te lanceren. Die bestaat uit drie radiospots toegespitst op en geïnspireerd door de gebruikelijke innamemomenten van de dag. Verder werd er bijpassend communicatiemateriaal voor in de apotheek ontwikkeld. Tot slot bedacht there ook de ‘Medimap’, een persoonlijke map waar de patiënt al zijn medische info handig in kan bewaren.

Over there

 

there is er voor u: de marketeer die houdt van communicatie die werkt. 

Daarom is een slimme strategie voor ons nooit complex, en een rakend idee altijd ontwapenend eenvoudig. En dat geeft die ongedwongen, efficiënte creativiteit die activeert, doet verkopen en u gelukkig maakt.

Bij ons krijgt u trouwens twee voorstellen op uw briefing. Een truth-voorstel, volledig on brief en uiterst effectief. Een dare-voorstel, creatief uitdagender en aandacht gegarandeerd.

Wat u ook kiest, u wint altijd. Onze goede resultaten zijn daar het beste bewijs van.

Voelt u het kriebelen en wilt u ons ontmoeten? Contacteer heidi@there.be of 0496 283 111 and we’ll get you there. 

there
Groenveldstraat 13-15
3001 Leuven