there smurft een wedstrijd én een nieuw online platform voor Aubel

Woensdag 8 februari 2017 — Leuven – Het Belgische Aubel zet alles op alles om de markt te veroveren met heerlijke charcuterie volgens authentieke recepten. Het jaar is alvast stevig ingezet met een gloednieuw online platform, een toffe activatie en een smurfige printcampagne. Het Leuvense communicatiebureau there leidde alle projecten in goede banen. Later dit jaar volgt nog een radiocampagne. 

Met MyAubel.be creëerde there een website speciaal voor fans van heerlijke charcuterie. Een overzicht van het uitgebreide Aubel-gamma doet bezoekers watertanden. En de recepten inspireren om lekkere klassiekers klaar te maken, zoals witloofrolletjes en balletjes in tomatensaus.

 

Wie slim is, maakt een profiel aan

Er zijn twee belangrijke redenen om een profiel aan te maken. Enerzijds biedt het de mogelijkheid een persoonlijk receptenboekje samen te stellen met favoriete gerechten. Anderzijds is het ook voordelig: MyAubel.be beloont trouwe leden namelijk op regelmatige basis met downloadbare kortingsbonnen. En ten slotte zijn er ook af en toe nog wedstrijden met leuke prijzen. Zoals nu.

 

Wie niet smurft, niet wint

In september bracht Aubel Superieure Ham en Knackworstjes De Smurfen op de markt, elk voorzien van een leuke Smurfensignatuur. Die producten krijgen nu een mooi momentje in de spotlights met een smurfige printcampagne. De beide producten krijgen nu een actiecode, die recht geeft op deelname aan een wedstrijd rond de immens populaire Belgische stripfiguurtjes.

 

Aanleiding is de film ‘De Smurfen en het Verloren Dorp’. Deelnemers maken dan ook kans op een van de 100x4 bioscooptickets voor de nieuwe 3D-animatiefilm van De Smurfen. Een uitstapje voor het hele gezin, wat perfect kadert in de familiewaarden die Aubel net zo hoog in het vaandel draagt als humor, Belgische recepten en … authenticiteit. Want authenticiteit smaakt.