there speelt winkeltje met Wink

1 september. Vermeld die dag bij ouders en hun bloeddruk stijgt spontaan. Niet zozeer het droppen van de kinderen geeft stress, wel de hectische planning en de berg aan boodschappen elke week. Het moment voor Wink om te communiceren hoe handig en snel hun online boodschappendienst is.

 

Daarom startte there voor Wink (groep Louis Delhaize) midden augustus een campagne die inspeelde op de rompslomp van het boodschappen doen.

 

De creatie vermijdt bewust het cliché van ‘terug naar school’, maar speelt in op één van de favoriete spelletjes van jonge kinderen: winkeltje spelen. Het gevolg is een hilarisch radiospotje en printadvertentie die de ouders een spiegel voorhoudt. Want boodschappen doen in een speelgoedwinkeltje verloopt héél anders dan naar de echte supermarkt gaan.

 

De ingezette media voor deze campagne waren radio, direct mail, huis-aan-huisbedeling, e-mailing, online bannering en flyering in de bioscoop.

Over there

 

there is er voor u: de marketeer die houdt van communicatie die werkt. 

Daarom is een slimme strategie voor ons nooit complex, en een rakend idee altijd ontwapenend eenvoudig. En dat geeft die ongedwongen, efficiënte creativiteit die activeert, doet verkopen en u gelukkig maakt.

Bij ons krijgt u trouwens twee voorstellen op uw briefing. Een truth-voorstel, volledig on brief en uiterst effectief. Een dare-voorstel, creatief uitdagender en aandacht gegarandeerd.

Wat u ook kiest, u wint altijd. Onze goede resultaten zijn daar het beste bewijs van.

Voelt u het kriebelen en wilt u ons ontmoeten? Contacteer heidi@there.be of 0496 283 111 and we’ll get you there. 

there
Groenveldstraat 13-15
3001 Leuven