there viert nieuwe website met vreemde eend
“Onze vernieuwde website is een duidelijke afspiegeling van ons bureau: snel, eenvoudig en gedreven door impactvol werk”, zegt Heidi Carlens, managing director bij there. “there.be is helemaal ontworpen voor de marketeer van nu die houdt van communicatie die werkt en geïnteresseerd is om social media betekenisvol uit te spelen in zijn communicatie. In enkele klikken heeft hij dan ook een duidelijk beeld van wie we zijn en waar we voor staan.”
Daarmee zet het bureau zijn baseline (‘there to get you there’) opnieuw om in de praktijk. Blikvangers op de nieuwe there.be zijn hun jarenlange werk voor Joyvalle en Levis, naast ondermeer recente overheids- en non-profitcampagnes.
Toch vreemde eend op de website
Om hun nieuwe website te vieren, lanceert het bureau een kleine, fijne webstrijd: wie tijdens de eerste week op there.be de vreemde eend in de bijt vindt, kan een jaar lang koekjes van klant Jules Destrooper winnen. Alleen moet er dan wel nog geraden worden hoelang zo’n doos koekjes het uithoudt in de keuken van there. De winnaar wordt op 18 oktober op de Facebook-pagina van het bureau bekend gemaakt.